Какво направихме в eBag дотук

Скъпи клиенти,

Последната седмица бе предизвикателство не само за нас и Вас, но и за социалния живот в цялата страна. В условия на извънредно положение и безпрецедентни мерки осъзнаваме колко сме значими за стотици хиляди домакинства в София. Това предизвикателство още повече ни стимулира да работим с отговорност към Вас.

През последните дни над 80% от изпълнените поръчки са към домакинства, които са наши клиенти от много дълго време. Благодарим им за постоянството. Благодарим и на тези от Вас, които решиха да ни се доверят без да са ползвали услугата ни досега. Това доведе до активизиране и разширяване на цялата ни клиентска база, поради което се случиха редица затруднения в услугата като цяло. Върху същите затруднения работим усърдно.

Ето какво направихме през последните 7 дни в отговор на Вашите очаквания:

- Започнахме да работим на пълен времеви капацитет 24/7 без прекъсване.

- За кратък период от време успяхме да разрешим различни технологични проблеми в нашата платформа и продължаваме да я оптимизираме за Ваше улеснение.

- Назначихме над 30 нови служители, които да спомогнат в процесите за обслужване на увеличения обем поръчки всеки ден.

- Нашите очаквания през настоящата седмица са да увеличим броя доставени поръчки с 20%.

- За най-редовните ни клиенти, които имат закупен абонамент или са правили средно над 5 поръчки през февруари месец отделяме капацитет от 100 поръчки всеки ден.

БЛАГОДАРЯ преди всичко на колегите, които заскладяват, събират и доставят продукти в изключително предизвикателни условия. На колегите, които работят денонощно, за да успеем да обслужим колкото можем повече домакинства в София. Вашата всеотдайност и постоянство са вдъхновяващи и аз съм горд да бъда в един екип с Вас. Вие сте истински герои!

БЛАГОДАРЯ на всички наши доставчици и особено на фермите, които дори при настоящите предизвикателства не ни подведоха. Гарантирайки, че качествената храна, която отглеждате, ще стигне до нашите клиенти, Ви прави истински отговорни!

БЛАГОДАРЯ и на нашите лоялни клиенти, че ни се довериха да помогнем на тях и техните семейства в тези невъобразими времена. Благодаря и за това, че непрестанно проявявате и загриженост за нашите куриери. Това значи МНОГО за тях! Прехвърлянето на почти цялото потребление на храна в дома натовари цялата хранително-вкусова промишленост и всички работим неуморно за справяне с произтичащия недостиг на времеви слотове.

В eBag ще продължим да работим на пълен капацитет, докато не успеем да помогнем на всички наши клиенти.

Поздрави и бъдете здрави,
Иван Александров
(Основател и Изпълнителен директор)