Често задавани въпроси

Поръчка от EBAG

Мога ли да поръчам по телефон?

Всички поръчки се приемат онлайн през сайта. На този етап не приемаме поръчки по телефон.

Защо не виждам някои часови слотове за деня, в който искам да направя поръчка?

В случай, че някои от часовите слотове за деня не се виждат при финализиране на поръчката ти,това означава, че конкретните слотове са заети. За да доставим твоята поръчка навреме е необходимода планираме добре всички поръчки за деня, съответно при максимална натовареностна конкретен слот, той не се показва за съответния ден.

Мога ли да направя добавка към вече направена поръчка?

Може, като за целта е необходимо да се свържеш с наш оператор. Можеш да добавиш продукти къмпоръчката си, до 4 часа преди започването на слота за доставка. Ако поръчката ти е за доставкапреди 12:00 ч., добавка може да бъде приета до 22:00 ч. на предходния ден.

Мога ли да върна старите си торбички за рециклиране.

Да. При доставка на новата ти поръчка, можеш да върнеш торбичките от предходната.Ние ще се погрижим те да бъдат рециклирани.

Ако добавя продуктите в количката си, ще резервирам ли количествата?

Добавянето на продукти в количката не е гаранция за резервиране на тяхното количество.Количествата се резервират за теб, чак след като завършиш поръчката си.

Как мога да разбера какъв е срокът на продуктите?

Срокът на годност на продуктите можеш да откриеш в описанието на всеки един продукт.

Рекламация и обратна връзка

Къде мога да изпратя своя сигнал за рекламация?

За да подадеш сигнал за рекламация, може да се свържеш с нашия екип всеки ден от 8:00 до 22:00 часа на телефони 0700 88 150 и 02 442 0126 или на имейл helpme@ebag.bg

Какво трябва да направя ако съм получил продукти в лошо състояние или имам липсващи продукти от поръчката?

Ако в поръчката ти има липсващи продукти или продукти в лошо състояние, можеш да се свържеш с наш оператор и да сигнализираш за проблема. Добре е да подадеш сигнала си в рамките на 24 часа след доставката на поръчката.

Как мога да откажа поръчката си?

За да откажеш направена поръчка е необходимо да се свържеш с наш оператор на телефони 0700 88 150 и 02 442 0126 или на имейл helpme@ebag.bg

Как се процедира при разлика в грамажите между поръчаните и доставените продукти?

След като поръчката ти бъде събрана и пакетирана, ще получиш имейл с всички корекции по нея.Ако поръчката е платена онлайн и доставените продукти са с по-малък грамаж, ще получиш промо кодза разликата. Ако поръчката е с наложен платеж ще бъде променена крайната сума за плащане.
В случаите в които грамажът е по-висок от поръчания, към поръчката ще се генерира доплащане.

Транспорт и доставка на поръчките

За кои райони мога да поръчам?

Районите за доставка, които обслужваме са: гр. София, гр. Банкя, гр. Перник, гр. Нови Искър, гр. Божурище, гр. Костинброд, с. Иваняне, с. Панчарево, с. Кокаляне, с. Герман, с. Бистрица, с. Владая, с. Драгичево, с. Рударци, с. Кладница, к-с Делта Хил, с. Волуяк, с. Мрамор, с. Мировяне, с. Мърчаево, с. Мало Бучино, с. Лозен, с. Казичене и с. Кривина.
Повече информация за доставките, може да откриеш тук.

Каква е цената за доставка?

Цената за доставка е 4,50 лв., без значение от избрания метод за плащане. За поръчки над 100 лв. Доставката е безплатна.
*Само при плащане с PayPal се начисляват допълнително 3.4% от сумата на поръчката.
**При поръчки с тегло над 30 кг. се начислява такса превишено тегло: 0.20 лв./кг.

До колко време мога да получа поръчката си?

Поръчката ти може да бъде доставена до 3 часа. Свободните слотове за доставка може да провериш в горния ляв ъгъл на сайта.

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Доставките се извършват в избрания от теб часови диапазон и не можем да гарантираме точен час за доставка. Доставчиците ни се движат по определени маршрути, в зависимост от натовареността и адресите, които имат в конкретния часови диапазон.

В какви условия се транспортират продуктите?

Всички поръчки се доставят с хладилни автомобили, регистрирани в БАБХ (Българска Агенция по Безопасност на Храните). Замразените продукти се транспортират в допълнителни хладилни кутии със сух лед.

Поръчката ми ще бъде ли качена до етажа?

Да, доставката, която предлагаме се извършва до вратата на жилището ти.

Плащане на поръчките

Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?

Може да платиш твоята поръчка по 5 начина:

- с наложен платеж - на място при доставката в брой или с ваучери за храна;

- онлайн чрез дебитна или кредитна карта;

- онлайн чрез epay.bg;

- онлайн чрез transcard;

- онлайн чрез PayPal;

Мога ли да платя поръчката си с ваучери за храна и какви ваучери за храна мога да използвам?

Да. Ваучерите за храна, които приемаме са:

- Содексо Пасс Трапеза

- Содексо Пасс България - Подарък Pass и Flexi Pass

- Идънред България

- Призма Лукс

- Томбоу България

- Български пощи

- Етап-Адресс

- РВД

Мога ли да платя по банков път?

Не, на този етап не предлагаме плащане по банков път за поръчките.

Къде и как мога да приложа промо код?

Промо кодовете може да активираш от профила си или да ги приложиш ръчно при завършване на поръчката си.
*Ако си активирал промо код от профила си, не е необходимо да го въвеждаш ръчно при завършване на поръчката.