Често задавани въпроси

До каква степен са пресни и качествени продуктите?

Продуктите се закупуват от верига супермаркети Фантастико в деня на твоята доставка. Автомобилите на eBag.bg са специално оборудвани с хладилни отделения с цел да запазим свежестта и качеството на продуктите.

Мога ли да разчитам на добро обслужване?

Доставчиците са от малкото чужди хора, които допускате във Вашия дом. Поради тази причина, сме събрали екип от ентусиазирани и млади хора, които ще доставят покупките Ви с усмивка. Не се колебайте да ги помолите да внесат тежките торби във Вашия дом. Винаги може да разчитате на тях.

Кога мога да получа поръчката и каква е цената на доставката?

Извършваме доставките всеки ден между часовете 12:00 и 21:00 като ти избираш най-удобния за теб часови слот. 

Цената на доставката е фиксирана:
- при плащане на поръчка онлайн с дебитна или кредитна карта: 2,50 лв.
- при плащане на поръчка в брой на място: 4,50 лв.

Приемаме поръчки всеки ден, като поръчките, направени до 11:00 ч. сутринта, могат да бъдат доставени в същия ден след 16:30 ч.
Цялата информация за слотовете може да видите тук.

Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?

Може да платиш твоята поръчка по 6 начина- с наложен платеж на място при доставката;
- онлайн чрез дебитна или кредитна карта през системата на Борика;
- онлайн чрез epay.bg;
- онлайн чрез transcard;
- онлайн чрез PayPal;
- чрез ваучери за храна;

Важно!* Системата на Борика не приема плащане с карта American Express
*При плащане с PayPal се заплаща такса 4% от стойността на поръчката
* Цената за доставка при плащане с наложен платеж е 4.50 лв, a при плащане онлайн с карта е 2.50 лв
* Може да използваш ваучери за храна за пазаруване при нас

Защо не виждам някои часови слотове за деня, в който искам да направя поръчка?

В случай, че някои от часовите слотове за деня не се виждат при финализиране на поръчката ти, това означава, че конкретните слотове са заети. За да доставим твоята поръчка навреме е необходимо да планираме добре всички поръчки за деня, съответно при максимална натовареност на конкретен слот, той не се показва за съответния ден.

Мога ли да откажа направена поръчка?

Да, може да откажеш направена поръчка до 09:00ч сутринта в деня на доставката, който си посочил.

Цените в онлайн магазина по-високи ли са от тези в супермаркетите?

Работим в партньорство с ТВ Фантастико и цените са същите като в техните магазини, с изключение на водите. Поддържаме също и техните промоционални предложения, които се сменят всеки четвъртък.

Мога ли да поръчам по телефона?

Не, поръчки се приемат само през онлайн платформата.

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Доставките се извършват в избрания от теб часови диапазон и не можем да гарантираме точен час за доставка. Доставчиците ни се движат по определени маршрути, в зависимост от натовареността и адресите, които имат в конкретния часови диапазон.

Продукти от поръчката ми липсват като наличност, как се процедира?

Може да избереш дали да заменим липсващите продукти с други подобни като цена - качество или да ги премахнем от поръчката. При избора на слот за доставка може да видиш тези опции.

При доставката липсват продукти от поръчката, за които не съм информиран?

В този случай, моля да ни информираш възможно най-скоро (до 24 часа) след доставката, за да може да се направи допълнителна доставка или да бъдеш компенсиран.

Продукти от поръчката са с лошо качество или изтекъл срок на годност?

В този случай, моля да ни информираш възможно най-скоро (до 24 часа) след доставката, за да може да сменим продукта и да го върнем за рекламация.

Защо поръчките се пакетират с толкова много торбички?

Екипът по пакетирането е инструктиран да разпределя продуктите по категории, с цел запазване на тяхното качесто при транспортиране. Това е и причината за използването на по-голямо количество торбички.