Вие питате, ние отговаряме

Защо не мога да завърша поръчката си?

Предвид извънредното положение, приемаме нови поръчки поетапно в часовете 09:00, 11:00, 15:00, 17:00 и 00:00 ч.

Кога ще има свободен слот за доставка?

Всеки ден в 09:00, 11:00, 15:00, 17:00 и 00:00 ч. се освобождава капацитет за поръчки с доставка на следващия ден.

Отваряте ли слотове по друго време или само в обявените часове?

Слотове за доставка се освобождават единствено в обявените на сайта часове: Всеки ден в 09:00, 11:00, 15:00, 17:00 и 00:00 ч.

Мога ли да се наредя на виртуална опашка и да изчакам да приемете поръчката ми?

Към момента не предлагаме такава функционалност за нашите клиенти.

Защо сайтът Ви ми показва, че има свободен капацитет, а не мога да избера слот при поръчка? При избор на слот, сайтът ми показва съобщение за грешка. Защо?

Слотовете за доставка се запълват много бързо, защото се получава струпване на голям брой потребители в един и същ момент. Ако не успявате да завършите поръчката си, това означава че слотът, който сте избрали е вече запълнен.

Добавил съм продукти в количката си, но те изчезват преди да съм завършил своята поръчка. Защо?

Системата ни отразява наличностите на продуктите в реално време. Ако сте добавили продукти в количката си след определен период те изчезват, защото биват добавени към нови направени поръчки от други потребители преди Вие да успеете да завършите своята.

Успях да пусна поръчка, но получих уведомление няколко часа преди доставката, че липсват продукти. Защо?

В момента, когато отворим капацитетите за прием на поръчки получаваме над 100 поръчки за по-малко от 60 секунди. След като бъдат приети, количествата на продуктите се блокират по реда на влизане на поръчките. За много кратък период от време влизат много поръчки и е възможно няколко клиенти да са поръчали един и същи продукт. Продуктът получава този клиент, който е завършил първи поръчката си. Възможно е някой продукт да не бъде в добър търговски вид и заради това да бъде премахнат от поръчката ви.
Всички поръчки се събират няколко часа преди доставка, независимо кога са направени. Ако има корекции в поръчката ви, ще получите имейл в деня на доставката.

Мога ли да добавя продукти към поръчката си?

Временно не приемаме добавяне и замяна на продукти в поръчките. По този начин можем да изпълним повече уникални поръчки.

Мога ли да променя часа за доставка на поръчката си?

Временно не приемаме корекции на ден и часови слот за доставка. Поръчката Ви може да бъде доставена във вида, в който сте я завършили или да бъде отхвърлена.